Search

אמיר אוחנה ליאיר לפיד: בוא נלך שנינו לפוליגרף - סרוגים

אמיר אוחנה ליאיר לפיד: בוא נלך שנינו לפוליגרף - סרוגים

אמיר אוחנה ליאיר לפיד: בוא נלך שנינו לפוליגרף

  (צילומים: הדס פרוש\פלאש 90, חיים גולדברג\סרוגים)

לאחר סערת צו איסור הפרסום שהפר, שר המשפטים אמיר אוחנה מגיב הבוקר (חמישי) ליאיר לפיד שתקף אותו ואומר: "איך נותר עוד אדם במדינה שמאמין למילה שיוצאת מפיך זו באמת תעלומה – אבל הנה הצעה: אני מוכן ללכת יחד איתך למכונת אמת, שתוכיח כי נתניהו (כל נתניהו שהוא) לא "שלח" אותי או ואף לא ידע מה עמדתי לומר במליאה. אתה, בתמורה, תשיב על כמה שאלות בנוגע לשיחותיך עם נוני מוזס. Deal?"

עוד באותו נושא

השר הפר צו איסור פרסום וחשף פרטים מהחקירה


הדבר מגיע לאחר שאתמול תקף לפיד את אוחנה וכתב כי "אין אדם אחד במדינה שמאמין שאמיר אוחנה דיבר היום על דעת עצמו. נתניהו שלח אותו להכפיש את מערכת המשפט. ביבי ואוחנה המיטו היום חרפה על הממשלה, על המדינה, בעיקר על עצמם. כך נוהגים עבריינים, לא שרים."

בתוך כך דווח היום ברשת ב' כי בכחול לבן רואים התבטאויות ופעולות כמו זאת של אוחנה, תוקעות עוד מקלות בגלגלים במו"מ בין הצדדים, משום שמבחינה ציבורית קשה יהיה להם להתקדם על רקע כזה. זאת למרות שאתמול המו"מ בין הצדדים התקיים באווירה טובה על אף הפערים שנשארו בעינם. השר זאב אלקין אף אמר הבוקר ברשת ב' כי לראשונה בפגישה אמש היה נראה שכחול לבן בודקים את האופציה של ממשלת אחדות אם וכאשר ירצו להתקדם אליה.



2019-11-07 08:34:49Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMixwFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzg3MDQ1LSVENyU5NCVENyU5MyVENyU5OSVENyU5Qy0lRDclQTklRDclOTQlRDclQTYlRDclOTklRDclQTItJUQ3JTkwJUQ3JTlFJUQ3JTk5JUQ3JUE4LSVENyU5MCVENyU5NSVENyU5NyVENyVBMCVENyU5NC0lRDclOUMlRDclOTklRDclOTAlRDclOTklRDclQTgtJUQ3JTlDJUQ3JUE0JUQ3JTk5JUQ3JTkz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "אמיר אוחנה ליאיר לפיד: בוא נלך שנינו לפוליגרף - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.