Search

קוריאה הצפונית ערכה ניסוי "משמעותי מאוד" נוסף באתר שיגור לוויין - וואלה!

קוריאה הצפונית ערכה ניסוי "משמעותי מאוד" נוסף באתר שיגור לוויין - וואלה!

קוריאה הצפונית ערכה ניסוי "משמעותי מאוד" נוסף באתר שיגור לוויין - כך דווח היום (שבת) בכלי התקשורת במדינה. לפי הדיווח, הניסוי בוצע כדי לחזק את ההרתעה הגרעינית האסטרטגית של המדינה.

הניסוי בוצע באתר שיגור הלוויינים בסוהאה, שטח ניסוי טילים שלטענת ארצות הברית, צפון קוריאה הבטיחה לסגור. סוכנות הידיעות הרשמית במדינה דיווחה כי הניסוי שבוצע מהווה "מבחן חשוב מאוד", וכי הניסוי הוכתר בהצלחה, אך לא צוין מה נבדק.

בתחילת השבוע ביצעה קוריאה הצפונית ניסוי דומה באתר השיגור הלווייני בסוהאה, צפונית לבירה פיונגיאנג. גם בדיווח הקודם לא צוין מה נבדק, אך נאמר כי תוצאות הניסוי ישמשו לדירוג מעמדה האסטרטגי של המדינה. משרד ההגנה של קוריאה הדרומית מסר כי הם משתפים פעולה יחד עם ארצות הברית במעקב אחר הפעילויות באתרים בקוריאה הצפונית.

מומחי טילים סבורים כי ככל הנראה מדובר בניסוי במנוע רקטי ולא בשיגור טיל, שבדרך כלל מאותר די בקלות על ידי השכנות קוריאה הדרומית ויפן. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר לאחר הניסוי הקודם כי למנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און יש יותר מידי מה להפסיד, הכל בעצם, אם הוא יתנהג בצורה עוינת. "הוא לא רוצה לבטל את מערכת היחסים המיוחדת שלו עם נשיא ארצות הברית או להפריע לבחירות לנשיאות בנובמבר".

"אם זה אכן ניסוי במנוע סטטי עבור דלק טילים מוצק או נוזלי חדש, זה סימן רועש נוסף לכך שהדלת לדיפלומטיה נסגרת במהירות, אם כבר לא נסגרה", אמר ויפין נרנג, מומחי לגרעין במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס. "זה יכול להיות סימן אמין מאוד למה שממתין אחרי השנה החדשה".



2019-12-14 06:49:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjkzMzHSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "קוריאה הצפונית ערכה ניסוי "משמעותי מאוד" נוסף באתר שיגור לוויין - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.