Search

כך החליט חילי טרופר לתרום כליה - ערוץ 7

כך החליט חילי טרופר לתרום כליה - ערוץ 7

"חברים יקרים, אני מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם", כך, במילים אלו, יידע חבר הכנסת חילי טרופר מכחול לבן, את חבריו בכך שהוא תרם כליה לאדם שאינו מכיר.

בהודעה הוא גם הוסיף: "הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה אצל המושתל. בימים הקרובים אהיה בבית החולים, ואז אצא להתאוששות בבית".

זכה להציל חיים

חבר הכנסת טרופר הממוקם במקום ה-12 ברשימתו של המתמודד לראשות הממשלה בני גנץ, התוודע לאפשרות לתרום כליה דרך הפעילות של 'מתנת חיים' בראשותו של הרב ישעיהו הבר.

עמותת מתנת חיים עוסקת מזה למעלה מעשור בפעילות הסברתית שכוללת בין היתר הפצת מגזינים ובהם סיפוריהם של תורמי הכליות. מספר מגזינים כאלו הגיעו לידיו של טרופר בבית הכנסת בו הוא מתפלל במקום מגוריו - היישוב נס הרים, ודרכם הוא החל להתעניין בתרומת כליה.

התעניינות זו גברה כאשר חברו הטוב – עורך הדין שלומי אברמזון, מבכירי פרקליטות המדינה, המתגורר גם כן ביישוב נס הרים – תרם אף הוא כליה.

לאחר שגובשה אצלו ההחלטה, פנה חבר הכנסת טרופר למתנת חיים, והוא ורעייתו נפגשו עם הרב הבר, שאלו את כל השאלות ולמדו על התהליך לעומקו. כך יצא תהליך התרומה לדרך, כאשר טרופר משובץ מול החולה שהיה הראשון בתור מבחינת דחיפות ההשתלה, אותו אינו מכיר ובעצם לא פגש עד לרגע זה.

כאמור, השבוע ביום ראשון, עבר טרופר את הניתוח בו הוצאה הכליה מגופו והועברה לגופו של המושתל.

בשלב זה נשמרת זהותו של המושתל בחיסיון, אך ניתן לציין כי הוא מתגורר בצפון הארץ ועוסק במסעדנות. תרומתו של חבר הכנסת הצילה את חייו והשיבה לו את בריאותו.

עד 120

הרב הבר שליווה את חבר הכנסת לאורך התהליך, מציין כי חבר הכנסת טרופר הוא התורם ה-780 דרך העמותה.

"אני רואה חשיבות גדולה בכך שאיש ציבור מצטרף למעגל התורמים", הוא אומר בסיפוק. "אנו מקווים שתרומתו תגרום לעוד רבים ללכת בעקבותיו ולהביא מזור לחולים הרבים הממתינים במצבים לא פשוטים לתרומה שתציל את חייהם". הוא גם מוסיף בחיוך: "איחלתי היום לחילי טרופר שיהיה בריא, ושיהיה עד מאה ועשרים - חברי כנסת כמובן..."

יצויין כי בימים אלו יצאו בעמותת מתנת חיים בקמפיין לאנשים שאינם רוצים לתרום כליה אך מעוניינים לפחות לסייע לחולים להגיע להשתלה כליה, כאשר כל תרומה כספית מסייעת לעמותה בפעילותה ומגדילה את האפשרות שלהם להשיג כליות חדשות. לתרומות ולהצטרפות לקמפיין לחצו כאן




2020-02-03 08:45:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MjYyMzbSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "כך החליט חילי טרופר לתרום כליה - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.