Search

שפיר: סיפוח שטחי סי ימוטט את הרש"פ - News1 מחלקה ראשונה

שפיר: סיפוח שטחי סי ימוטט את הרש"פ - News1 מחלקה ראשונה

יואב יצחק
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]

בוררת ומגשרת

הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה

איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]

כלכלן

איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.

תום שגב [צילום: AP]

סופר, עיתונאי

תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.

שפיר: סיפוח שטחי סי ימוטט את הרש"פ
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

ח"כ שפיר תקפה את תוכנית מפלגת הימין לסיפוח שטחי סי שביהודה ובשומרון "שראל תאבד את הביטחון שלה, את הרוב היהודי שלה ואת הדמוקרטיה שלה"

▪  ▪  ▪

ח"כ סתיו שפיר טענה כי סיפוח שטחי סי, שבשליטה ישראלית מלאה ביהודה ובשומרון, יביא לקריסת הרשות הפלשתינית.

"סיפוח יביא לקריסת הרשות הפלשתינית שמשתפת איתנו היום פעולה במניעת פיגועים, אשר במקומה תהיה חדירה של ארגוני טרור והתקוממות שתשים את האוכלוסייה היהודית בשטחים בלב אוכלוסייה עוינת ללא אפשרות הגנה", טענה (יום ו', 9.8.19) באירוע שישי תרבות של הפרויקט לניצחון ישראל.

לטענתה, ישראל תאבד את הביטחון שלה, את הרוב היהודי שלה ואת הדמוקרטיה שלה. "מה מתכננים פרץ וסמוטריץ' לעשות עם שלושה מיליון פלשתינים שם - טיפולי המרה?", תמהה.

תאריך:  09/08/2019   |   עודכן:  09/08/2019
איציק וולף
שפיר: סיפוח שטחי סי ימוטט את הרש"פ

ארבעה חודשים אחרי הבחירות לכנסת מתברר: הליכוד זכאי למנדט ה-36, ויהדות התורה יורדת ל-7. כך עולה מחוות דעת שחיבר ‏יועמ"ש הכנסת, שלא שקלל שתי קלפיות מזויפות.

ח"כ דוד ביטן ממפלגת הליכוד אישר כי בסביבת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הביעו רצון לצרף לקואליציה הבאה את בני גנץ ואת מפלגת חוסן לישראל שבראשה הוא עומד, ללא יש עתיד ויאיר לפיד החברים עם גנץ ועם מפלגתו במפלגת כחול לבן. "אין לנו בעיה ללכת עם גנץ. אבל הכוונה היא לגנץ מוקטן, ללא יש עתיד", אמר ביטן (יום ה', 8.8.19) בראיון לרדיו דרום.

פרשת סגירת קבר אהרון הכהן בירדן, בפני תיירים וישראלים, היא באמת שערורייה, אבל זו שערורייה שאחראים עלייה אותם "אחים תאומים" לאלה שבגללם נסגר קבר הצדיק יעקב אבוחצירה במצרים, והם גם אלה, שחס ושלום, יגרמו לסגירת קברו של רבי נחמן מברסלב, עקב פרשיות מפוקפקות שהפלילים והם חד המה. אלה הם אלה שמסעותיהם ברומניה - להשתטח על קברו של האדמו"ר הראשון משטפנשט, בעיר יאסי, הפכו למסע שוד של "יודאיקה" ולביקורי חילול השם במועדונים רומנים מפוקפקים. ואלה הם אלה שהפכו את קיברו של רבי אלילך מליזעסק, בפולין, למרכז שדידת תפילין וטליתות מבחורי ישיבה תמימים.

בואו ואספר לכם מקצת מההיסטוריה שלי באתר News1

חברי כנסת בליכוד טוענים שבשיחות עם אנשי ראש הממשלה נאמר להם, שאם יוטל על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הוא מעוניין לצרף לקואליציה שיקים את בני גנץ ואת מפלגתו חוסן לישראל, ביחד עם השותפות הטבעיות מימין. כך דיווח (יום ה', 8.8.19) זאב קם בכאן חדשות.

איתמר לוין
עידן יוסף
איציק וולף


2019-08-09 10:50:28Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiNGh0dHBzOi8vd3d3Lm5ld3MxLmNvLmlsL0FyY2hpdmUvMDAxLUQtNDE2NjA0LTAwLmh0bWzSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "שפיר: סיפוח שטחי סי ימוטט את הרש"פ - News1 מחלקה ראשונה"

Post a Comment

Powered by Blogger.